Recent Posts

Recent Posts

Recent Posts

Recent Posts

برنامه تمرینی بدنسازی حجمی، برنامه 12 هفته ای

بررسی مختصر برنامه تمرینی بدنسازی حجمی اول بسیاری از ورزشکاران یک هدف واحد و ساده دارند - بسیار حجمی شوند. اگر به دنبال یک برنامه تمرینی هستید که بتوانید با آن حجم بیرید، این برنامه 12 هفته ای را امتحان کنید! خلاصه تمرین تقویم
Read More...

گیلاس، 7 خواص گیلاس، مضرات گیلاس

بررسیِ مختصر گیلاس و خواص گیلاس گیلاس حاوی تعدادی از مواد مغذی مفید مانند ویتامین C و آنتی اکسیدان است. برخی شواهد نشان می دهد که آنها همچنین می توانند به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم به کاهش التهاب، محافظت از سلامت قلب و بهبود خواب
Read More...

کلیستنیکس چیست؟ تمرینات کلیستنیکس برای مبتدی

بررسیِ مختصر کلیستنیکس این که شما یک ورزشکار سالن ورزش هستید یا تازه کار خود را شروع می کنید ، احتمالاً اصطلاح "کالیستنیک" را شنیده اید. کالیستنیک یک قسمت فوق العاده مفید (و رایج) از هر برنامه تمرینی است و در واقع اساس بسیاری از تمریناتی…
Read More...

خیار چنبر، خواص خیار چنبر برای لاغری

بررسیِ مختصر خیار چنبر خیار چنبر یا خیارهای ارمنی باریک، کشیده، منحنی و اغلب به صورت نامنظم پیچ خورده و به طور متوسط ​​25-38 سانتی متر طول دارند. پوست نازک آن از سبز تیره تا سبز روشن و بسته به نوع خاص آن متغیر است. می تواند با
Read More...

راه های چاق شدن افراد لاغر، 10 نکته افزایش وزن

بررسیِ مختصر راه های چاق شدن افراد لاغر   حدود دو سوم افراد در ایالات متحده یا دارای اضافه وزن یا چاقی هستند (1منبع مورد اعتماد). با این حال، بسیاری از افراد با مشکل بیش از حد لاغر بودن مخالف بودند. (2منبع مورد اعتماد). این یک نگرانی است،
Read More...

جاگینگ چیست؟ 9 مورد از فواید برای بدن انسان

بررسی مختصر جاگینگ، جاگینگ چیست؟ جایی بین دویدن سرعتی با شدت بالا و قدم زدن آرام، یک نقطه شیرین وجود دارد که به آن آهسته دویدن یا جاگینگ می گویند. جاگینگ اغلب با سرعت کمتر از 6 مایل در ساعت تعریف می شود و این مزایای قابل توجهی را برای
Read More...
[better-ads type=”banner” count=”2″ columns=”1″]

Newsletter

Powered by MailChimp

[better-ads type=”banner” count=”2″ columns=”1″ show-caption=”0″]